Ջանի Ռոդարի Տոնինոյի արկածները

Գլուխ երկրորդ
1.Եթե մի հրաշքով դու դառնայիր անտեսանելի, ի՞նչ կանեիր: Եթե ես անտեսանելի լինեյի ես բոլոր երեխաների տնայինները կանեյի որ ոչ ոք երկու չստանար: 2.Հիշիր դեպք, երբ դու փորձել ես խաղ խաղալ ընկերոջդ կամ ընկերներիդ գլխին: Պատմիր այդ մասին: Մի անգամ ես ընկերուհուս վրա բարկացել էի և որոշեցի նրա գլխին չար կատակ խաղալ:Ես նրան հարցրեցի թե նա կգա մեր տուն,նա պատասխանեց որ կգա ես նրան հարցրեցի թե թեյ կխմի նա ասաց կխմի և ես այդ ժամանակ թեյը փոխանակ թեյը տաք ջրով պատրաստեյի սառը ջրով պատտաստեցի: 3.Պատահել է այնպես, որ ընկերդ ինչ-որ բան է արել, բայց ուսուցիչը կամ ուսուցչուհին խոսել է քեզ վրա կամ հակառակը: Պատմիր այդ մասին:
Երբ եսև ընկերուհիներս նստում էիք իրար կաղքի միշտ ուուցուհիներին ասումէինք որ չենք խոսի բայց խոսում էինք ուսուցչուհին նկատողություն էր անու բայց մենք դարձյալ խոսումէինք:

Leave a Reply

