Առողջ

ռողջ սնունդը կարևոր է առողջ մարմին, առողջ տրամադրություն և արդյունքում՝ առավելագույն արդյունավետություն ունենալու համար։ Այս գրքում զետեղվում են տարբեր սննդամթերքներ և նրանց վերաբերող առողջական կարևոր փաստեր։

Ճարպով լի ուտեստներ

  • Ձուկը և սնդիկը — Ձկները լի են օմեգա-3 ճարպաթթուներով։ Սակայն նրանք նաև պարունակում են սնդիկ, որը վտանգավոր է մարմնի համար, հատկապես երեխաների ուղեղի աճման վրա։ Այս հոդվածը պարզաբանում է տարբեր ձկների սնդիկի մակարդակը, և որոնք են ավելի առողջ և որոնցից պիտի խուսափել, հատկապես՝ հղի և կերակրող կանանց և երեխաների համար։
  • Սխտորը ձեթում — Սենյակի ջերմաստիճանում պահպանելիս՝ հավանական բոտուլիզմի աղբյուր [1]
  • Օմեգա-3 ճարպաթթուներ — Օմեգա-3 ճարպաթթուները անհրաժեշտ են մարմնի առողջության, հատկապես նյութափոխության և սրտի համար։ Այս հոդվածում նշված են օմեգա-3-ի ամենահարուստ աղբյուրները։
  • Օրգանական սնունդ — Ո՞րն է օրգանական և ոչ օրգանական սննդի տարբերությունը
  • Սննդային հավելումներ — Սննդին ավելացրած հավելումները՝ գույները, պահպանման միջոցները (կոնսերվանտները) և նրանց ազդեցությունը առողջության վրա
  • Զտված ածխաջրեր — Սպիտակ հաց, սպիտակ բրինձ, սպիտակ մակարոն և բոլոր մշակված ածխաջրեր պարունակող սնունդների և նրանց առողջական արժեքների մասին
  • Մշակված սննդամթերք — Երշիկեղենը, նրբերշիկեղենը, նախապատրաստված և սառեցված ճաշերը, մշակված պանիրները, չիպսերը և բոլոր այն ուտելիքները որոնք զգալիորեն մշակվում են մեքենաներով և քիմիական նյութերով նախքան ձեր սեղանի վրա հայտնվելը
  • Հակաօքսիդիչներ (անտիօքսիդանտներ) — Ի՞նչ են հակաօքսիդիչները և ո՞ր ուտելիքներում են — կամ — ինչպե՞ս երիտասարդ մնալ

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: